donderdag 2 mei 2013

13e dag - Laatste volle dag; toch nog shoppen !

Ik was er klaar voor...... Hup mijn badpak aan, dikke baddoek mee en naar de hottub.... Tralaaaaaa, nou... Gedesillusioneerd stond ik even later bij de schuifdeuren. Nou ja, regen, regen als maar regen. Is de hottub deze vakantie mij niet gegund ????? Tja...... dan maar op gemakkie de koffer verder inpakken. Om tien uur moeten we eruit zijn en idioot is dat toch altijd. Je denkt dat je nog zeeën van tijd hebt en dan ineens is het stressen, want laatste moment vaatwasser uitruimen, toch aanrecht droog wrijven.... Airco zachter gezet ? De hottub lager. Nou....niet lachen maar eerst was het probleem dat hij niet warmer werd en steeds terug schoot naar de 84graden en nu stond hij op 102graden en...... Toen ik hem op 84graden zette, schoot hij steeds terug naar de 102graden. De vlg zoeken het maar uit hoor.

Wij hebben om tien uur de deur achter ons dicht gedaan ... Dag townhouse no 2321, mochten we ooit terugkomen dan niet meer op dat nummer, maar ach. Dit is echt de laatste keer geweest. Het is niet anders. Snel het vuil weggegooid, incl alle lege dozen van schoenen, slippers, blitsers enz. En naar onze VVV voor de laatste overnachting ..... Lekker rustig koffie met...... En op naar de Mall at Milennia,l waar we echt HEERLIJK gegeten hebben bij Panera Bread ... Heerlijke soep met sandwich, een echte aanrader en daarna onze eigen weg weer.





We zagen nog een echte Dodge charger staan, dus even ermee op de foto. Tja en alhoewel koffer vol is, we niets meer nodig hadden, toch NOG een shirtje bij de GAP, NOG een autootje voor !!!!!!?????, even naar Ross Dress for Less en naar de Marshall. Ruud nieuwe schoenenen, nog cadeau voor Chelsey. Hehe, iedereen blij hoop ik. Zo'n middag is dan ook weer voorbijgevlogen en af en toe een regenbuitje was te overzien, steeds in een Mall of een winkel.



Kwart over vijf waren we weer thuis en we besloten om laatste avond bij de TGI Friday te gaan eten. Tijdens het bestellen even een discussie over de bon die Ton had ontvangen. Wel geen euroknaller, maar een dollarknaller!!!!! Het was dit keer SUPERLEKKER. Ton was heel heel erg te spreken over zijn steak, Lidy de garnalen en Ruud en ik samen de full ribs met jacks daniel sauce. Allemaal blije voldane gezichten bij het weggaan. We waren blij dat we weg konden want ooooooh wat was het daarbinnen verschrikkelijk koud...... Niet normaal hoor. Je kwam buiten gewoon beetje bij. Toetje werd dus niet bij de TGI genomen maar ....... Bij de mac. Mmmmm !






Om half negen weer thuis waar we lekker rustig onze eigen ding deden. Ik de blog, Ton ook op zijn tablet, Ruud druk met koffer herindelen bezig, kortom.....de avond kabbelde rustig voorbij.... De twee weekjes zijn omgevlogen, veel te snel ,maar toch ben ik blij dat ik weer naar de kinderen en kleinkinderen ga... Vooral nadat ik net een filmpje van de jongste, die NET een jaar is, kreeg waarop ze voor het eerst op de bank kroop. Ze zag zakje chips liggen en daar wilde ze wel moeite voor doen. GEWELDIG. Daar ga ik, als we vrijdagochtend aankomen op Schiphol, gelijk heen om de hele dag op te passen.... Goed voor de jetlag. Ze houdt me vast lekker wakker, want we moeten ook met haar naar de bibliotheek voor muziek en leesvoorstelling voor baby's....Ik ben benieuwd.

14 opmerkingen:

fam scheepens go`s orlando florida zei

ik heb weer enorm genoten van jullie blog en wens jullie een heel goede reis...thanks

Ronald zei

En zo komt er ook aan deze vakantie weer een einde. Nog 1 nachtje bij de VVV en dan op weg huis.

Die kou in sommige restaurants moeten ze echt iets aan doen. Wij nemen meestal een trui of vest mee. Door schade en schande wijs geworden.

Goede vlucht terug.

Gr. Ronald

Trails zei

Wat jammer dat het alweer voorbij is. We hebben genoten van de verhalen maar zeker ook van de geweldig leuke foto's van jullie samen (en alleen). Super!!!
Goede reis naar huis!
Groetjes, Jacky & Renée

Unknown zei

Bedankt voor jullie leuke verslag, herkenbaar die kou in de restaurants! Goede reis naar huis!

Karla zei

Bedankt voor de leuke verslagen!! En ja bij TGI is het altijd koud brrr.

Reny zei

ik vond het ook weer erg leuk om jullie verslag te lezen.
Alvast een veilige vlucht terug nar Nederland en geniet van jullie kleindochter!

Cindy zei

Ik heb genoten van je blog! En oh die airco's in de restaurants, brrrr...
Goede reis terug!

José zei

Wat hebben jullie weer veel leuke en mooie dingen beleefd samen en met de VVV. Het was een feestje om jullie zo te volgen en de foto's maakte het helemaal af. Hoop dat de terug vlucht voorspoedig is verlopen.

Annette zei

Wat een heerlijke tijd hebben jullie gehad,beetje jammer van de hot tube maar dat mocht de pret niet drukken. Bedankt voor alle leuke verhalen en foto"s.En een goede thuis komst..

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Beter laat dan nooit, zagen jullie blog vandaag pas. Jullie hebben heerlijk genoten en wat balen dat de hottub niet een dag het echt goed heeft gedaan. Wij zullen jullie aflossen. Dinsdag de 7e vertrekken we naar Orlando en stiekem hopen we toch op iets minder neerslag.

Saskia zei

Jammer van de hott tub, dat is wel erg warm!! Voor de rest weer een fijne dag en helaas ook de laatste dag. Bedankt dat ik weer mocht meelezen en alvast een hele goede reis. En dan thuis genieten van de kleine meid en de andere kleinkids!!!!

cloggie68 zei

Jammer van de hottub, hier doet ie het ook al niet! Fijn dat jullie het laatste dagje nog lekker hebben geshopt, goede terugreis!

Mariska zei

Dat was een hele lekkere vakantie, en nu thuis weer fijn genieten van de kinderen en kleinkinderen. Bedankt voor het meegenieten van jullie blog,
Mvg,
Mariska

Alberdina zei

Mooi einde van een heerlijke vakantie.
Goede reis terug.